0034 972 79 30 76info@oliventallo.com
  • ca
  • en

Notes de cata

Inici / Oli d'oliva verge extra / Notes de cata

[divider top=”1″]L’Oli d’Oliva provinent de la varietat Arbequina, és un oli dens i amb cos. De sabor suau i dolç, record de poma, de tomata, d’ametlla dolça i altres fruites. Olis molt equilibrats, amb gustos suaus i afruitat aromàtic. El seu color és verd groguenc.
Varietat Argudell, autóctona de l’Alt Empordà, ens dóna un oli molt agradable al paladar, molt gustós i aromàtic. Lleugerament amarg i picant amb un equilibri afruitat.  Al paladar es pot apreciar aromes que ens recorden a l’ametlla, les tomates,  l’anís,  el fonoll i la carxofa.

Varietat Picual La varietat Picual és un oli afruitat fort, molt aromàtic, amb amargor alta i sabor picant. El seu aroma ens recorda a les tomates madures. És un oli equilibrat, amb una amargor i picantor compensada.El Aceite de Oliva que proviene de la variedad Arbequina es un aceite denso y con cuerpo. De sabor suave y dulce, nos recuerda a la manzana, el tomate, la almendra dulce y otros frutos. Aceite muy equilibrado, con gustos suaves y afrutado aromático. Su color es verde amarillento.

La variedad Argudell, autóctona de l’Alt Empordà, es una variedad de aceituna que nos da un aceite muy agradable al paladar, muy gustoso y aromático. Ligeramente amargo y picante, con un equilibrio afrutado. En el paladar se puede apreciar aromas que nos recuerdan a la almendra, los tomates, el anís, el hinojo y la alcachofa.

La variedad Picual  nos da un aceite afrutado fuerte, muy aromático y con una amargura alta y sabor picante. Su aroma nos recuerda a los tomates maduros. Es un aceite equilibrado, con una amargura y picantez compensada.El Aceite de Oliva que proviene de la variedad Arbequina es un aceite denso y con cuerpo. De sabor suave y dulce, nos recuerda a la manzana, el tomate, la almendra dulce y otros frutos. Aceite muy equilibrado, con gustos suaves y afrutado aromático. Su color es verde amarillento.

La variedad Argudell, autóctona de l’Alt Empordà, es una variedad de aceituna que nos da un aceite muy agradable al paladar, muy gustoso y aromático. Ligeramente amargo y picante, con un equilibrio afrutado. En el paladar se puede apreciar aromas que nos recuerdan a la almendra, los tomates, el anís, el hinojo y la alcachofa.

La variedad Picual  nos da un aceite afrutado fuerte, muy aromático y con una amargura alta y sabor picante. Su aroma nos recuerda a los tomates maduros. Es un aceite equilibrado, con una amargura y picantez compensada.El Aceite de Oliva que proviene de la variedad Arbequina es un aceite denso y con cuerpo. De sabor suave y dulce, nos recuerda a la manzana, el tomate, la almendra dulce y otros frutos. Aceite muy equilibrado, con gustos suaves y afrutado aromático. Su color es verde amarillento.

La variedad Argudell, autóctona de l’Alt Empordà, es una variedad de aceituna que nos da un aceite muy agradable al paladar, muy gustoso y aromático. Ligeramente amargo y picante, con un equilibrio afrutado. En el paladar se puede apreciar aromas que nos recuerdan a la almendra, los tomates, el anís, el hinojo y la alcachofa.

La variedad Picual  nos da un aceite afrutado fuerte, muy aromático y con una amargura alta y sabor picante. Su aroma nos recuerda a los tomates maduros. Es un aceite equilibrado, con una amargura y picantez compensada.

Entrades Recents